2012-11-25

söndag | bild (er)

 
... första pyntet för i år & solklar favorit ... 
 
 
 Oj. Söndag till söndag. Dessutom mobilbilder. Ja hade det inte varit det, så hade jag kunnat dra till med en klyscha om att kvalitet är bättre än kvantitet gällande blogginlägg. Men jag låter bli. Fast som någon slags kompensation, om än väldigt klen sådan, så får ni 5 stycken bilder i stället. Hoppas ni ser den värme jag kände när bilderna fångades. Ni som följer @tinasundling på Instagram känner igen er... Fast lite annorlunda är dom.



... glimt av min stora underbara tjej som här tokdansade så att jag fick ont i magen av allt skratt & liten bit svartmålad stubbe & lite betongbänk ...



... både bästa diskmedlet, diskho & maskin. lite hylla och fikonträd (som flyttar runt i huset) familjen bokstäver och en favorit spot ...



... fantastisk fotograf & glädjespridare i mitt kök ...




... jag & lillasyster ...
 
 
 
 
kram | tina