2013-01-31

moodboard | januari



Jag får inte riktigt fram några ord i dag. Vill sig inte riktigt. Inte heller blev bilderna jag hade tänkt bjuda på tillräckligt bra. Jag hann inte fota innan mörkret kom idag heller. Eller jo, det är en sanning med modifikation, bilderna på tulpanerna och körsbärskvistarna är fångade med mobilen idag faktiskt. Men det var inte just dom bilderna jag hade i mitt lilla huvud egentligen. Det fick bli en digital variant.

Fast å andra sidan är de egentligen helt självklara ingredienser när jag ska sätta samman moodboards både i januari, februari och mars. Jag älskar tulpaner och skira knoppar och kvistar. Det om något är inspirerande. Bilderna i högra hörnet är även de bilder från min mobil som jag tycker om och som var och en har en särskild betydelse som inspirerar mig just nu. 

För fler moodboards denna sista januari, titta in på Fabriken >> där är variationerna stora och du hittar garanterat inspiration.


kram | tina


10 kommentarer:

  1. Visst är tulpaner och kvistar så mycket vårvinter och januari. Hopp om ljusare tider och fräscht efter julen.

    Snart blir det ljusare och ljusare och det går bra att fota större delen av dagen. Härligt!

    SvaraRadera
  2. jag gillar ditt moodboard massvis. MASSVIS.
    fin kväll, u

    SvaraRadera
  3. Älskar tulpaner! känns som vårvinter fast vi har massor av snö :)

    Fint inlägg!

    /s

    SvaraRadera
  4. En digital moodboard fungerar väl precis lika bra som något annat. Fin som tusan! :)

    SvaraRadera
  5. Men vad du får till det trotts att det ej blir som tänkt. Snyggt!

    SvaraRadera
  6. Vilken hrlig januarimoodboard du delar med dig av!
    Härliga bilder!
    Trevlig helg!
    http://husprojektet.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  7. Det är en ständig kamp mot mörkret, men dina bilder är ju super härliga!

    SvaraRadera
  8. Det är en ständig kamp mot mörkret, men dina bilder är ju super härliga!

    SvaraRadera
  9. Det är en ständig kamp mot mörkret, men dina bilder är ju super härliga!

    SvaraRadera

Va trevligt att du tar dig tid att lämna en kommentar! Tack!

Jag har för avsikt att försöka svara på alla eventuella frågor och kommentarer direkt här i kommentarsfältet!

kram | tina