2014-05-22

plocka in naturen i din inredning

 
Det där med äppelblommor. Man vill liksom ta med sig dom överallt. Bjuda in och hålla kvar. Men de är alltid som allra vackrast där de föds. På trädet i all sin prakt. Men jag kan ändå inte låta bli att plocka in. Inreda för ett ögonblick och fånga dem på  bild och spara till andra dagar. Såna dagar då det inte är blomblad som dansar i vinden. Fast nu är dom dagarna lååångt borta idag.

Den lilla underbara puderfärgade tygpåsen som hänger där i min hall är så underbar och mjuk som en snuttefilt och kommer från Numero 74. Deras sortiment finns på många fina ställen, bland annat hos Miniroom.se. Jag är helt förtrollad av deras fina saker.
 

 
 
Ett lite mer hållbart sätt att plocka in naturen som jag gjort är ju mina stubbar. Jag har visat dom innan, och kommer säkert göra det igen. Jag var inte först att göra detta och heller inte sist. Men jag gillar mina stubbar. Alla mina fem vita och min enda svarta. Alla flyttar dom runt lite då och då. Så klart. Det är ju så det fungerar hemma hos en inredningsbloggare. Här syns fler.
 
 
Plocka in naturen i din inredning är det gemensamma temat som vi bloggar om inne på Fabriken idag. Fabriken en  samlingsblogg/bloggportal där du som inredningsbloggare kan ansöka om medlemskap Då du blivit antagen som medlem har du rätt att  länka vissa av dina blogginlägg varje vecka då det finns ett angivet tema att utgå ifrån. Läs mer här om hur du kan ansöka om medlemskap. Om inte annat så är det väl värt ett besök bara för att hitta nya bloggar och mängder av inspiration.
 
 
 
kram | tina