2008-11-12

inflyttningsdags...























Nu har det börjat flytta in lite prylar i det stora numera vita skåpet som har en gammal innerdörr som suttit i min mormor och morfars hus. Tyvärr är det näst intill omöjligt att få till en bra bild som visar hela skåpet... Ni får nöja er med en liten del av det...
Jag bloggade om detta skåp för ett tag sedan, när vi precis påbörjat projektet och min mamma kommenterade det faktum att dörren faktiskt var vit från början. Jag hade faktiskt glömt bort hur vi slet för att få bort den vita färgen för att sedan betsa dörren mellanbrun... Hmm, undra om jag kommer att skrapa bort färgen en gång till ? Nej det kommer jag inte!!!
Däremot kommer jag nog att flytta runt och röja i skåpet ett oräknerligt antal gånger under min livstid... (Det är verkligen jätte stort, så det går att stuva in myycket grejer ;D)
K R A M