2008-10-29

tusen tack...



...Ingela lala som gav mig min första utmärkelse!
Jag blev oerhört glad och leendet kommer sitta kvar i mitt ansikte hela dagen :D Det är ju en utmärkelse som cirkulerar sedan en lång tid tillbaka i bloggvärlden och en utmärkelse vi alla vill ha eller hur!?


Till utmärkelsen hörde några regler...
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag vill skicka vidare denna fina utmärkelse till några av de underbara bloggar som jag finner inspirerande och väl värda att kika in hos ofta...
  • Tinaminastina- känns redan som en god vän! Tina har väldigt god smak ;D och skriver härliga inlägg som inspirerar och känns personliga...
  • Elinphoto- en alldeles underbar blogg med de finaste bilder jag sett... hit vill jag varje dag!
  • Flexinredning- klockrena inspirationsinlägg varje dag. Annika har till och med gjort ett extra inlägg på en stol för min skull ;D
  • Diana Jonsson- en blogg som känns innerlig och ärlig på något sätt..Diana visar underbara bilder och skriver på ett sätt som går rakt in i mig...
  • Vita Villa Vila- att kika in här är alltid lika med inspiration! Snygga stilrena bilder och underhållande texter! :D
  • Tusen idéer och en fröken- Precis som namnet på denna underbara blogg ger en föraning om så är detta en blogg där tusen idéer finns att hämta! Vilken energi här finns...
  • Syster Ruffa- här bjuds jag på underbara bilder från ett av de mest smakfulla hemmen jag sett i bloggvärlden...I like!