2008-10-19

Vecka 43 blir en svartvit vecka


Tack vare en kommentar till ett av min inlägg så hittade jag in till Tankebubblor (härligt namn...) här om dagen. Där skrev Nilla att hon tyckte att det var dags att ha en temavecka igen... För mig var det något nytt eftersom jag trots allt bara är en dryg månad gammal i blogg världen, men jag tyckte att det lät trevligt!
Temat Nilla uppmanar oss andra att haka på är svart-vit. Jag älskar svartvita bilder och vill gärna vara med! Jag är lite osäker på hur vi ska hålla koll på varann, men om Du lämnar en liten kommentar här hos mig så kikar jag iallafall in hos Dig! Kika dessutom in och kommentera hos NillaTankebubblor också så är vi nog i gång! Eller vad tror ni!?

Jag kommer att anamma tema-veckan helt och hållet här på Peppar och Vanilj och bara visa svartvita bilder ( kan kanske slänga in lite färg om jag skulle få abstinens ;D) och en tema bild varje dag enligt följande:
  • måndag - natur
  • tisdag - vatten
  • onsdag - prylar
  • torsdag - människor
  • fredag - ansikten

Hoppas att Ni vill vara med och lämnar en kommentar så att jag kan kika in...jag är jätte nyfiken på vad Ni vill visa!!!

Kram Tina