2008-11-07

burkar och förvaring

Jag tror att jag har drabbats av någon slags "burkomani"... Jag har såå svårt att inte köpa på mig en hel massa burkar, lådor och askar stup i kvarten! För två helger sedan köpte jag dessa fina förvaringslådor! Våra plåster och bandage slipper i allafall trängas! Maskindiskmedel för 60 diskar får däremot trängas något...;-) Jag gillar alla tre nyförvärven! (Marimekko-burken där jag har kaffet i och min gamla oranga Albyl-ask är andra favoriter, kanske visar jag dem en annan gång)
Har Ni några favoritburkar, lådor eller askar? Vill ni visa?
Uppdatering! "Den lilla vita boxen kommer från House Doctor och är köpt i en underbar butik som heter Hjärtat och ligger i Ulricehamn. Den stora mörkgrå medicinboxen och diskmedelsburken är köpta i butiken "Hemma hos Haglund" som ligger i Gällstad. Diskmedelsburken har jag även sett i "Inspiration"-butiker. Den grå medicinboxen har även Noga Utvalt haft i sitt sortiment... "


foto:privat