2008-11-23

Jag gjorde ett inlägg 27 oktober där jag efterlyste inspiration inför den stundande julen gällande paketinslagning och egenhändigt gjorda julkort.
Min tanke var att samla lite tips och ideer på ett och samma ställe, bloggvärlden vimlar ju av kreativa och påhittiga människor :D Dessutom så har jag tänkt att varje söndag i advent lotta ut en liten julklapp till någon av er underbara bloggvänner som varit aktivt intresserade och lämnat tips-kommentarer till detta eller det ursprungliga inlägget som ni hittar
här


Första advent har du som delar med dig av paketinslagnings- och julklapps ideer chans att vinna ett set med 18 småkort från min (som ni säkert har förstått vid det här laget ;D) favorit Lina Gardelid. Alla korten har en romantisk touch och 9 av dem är julinspirerade! Se hur du ska göra för att delta i utlottningen mer exakt här