2008-11-12

lite svar och mycket tack...



Tack så mycket för alla fina kommentarer och frågor som jag fått både här på bloggen och på mail de senaste dagarna!

Den vanligaste frågan är var jag fått tag i mina bokstäver och om de går att beställa...
Jag har special beställt dem från KåVi Design och de kommer inom en snar framtid att gå att beställa av mig. Just nu har de väldigt mycket att göra så jag kommer att återkomma här på bloggen när tillverkningen är redo att ta emot era beställningar. Bokstäverna kommer att levereras omålade och omonterade, så den pyssliga slutfinischen får du stå för själv! Men då kan du ju välja exakt den färgnyans du vill ha, dina bokstäver och ord blir på så sätt unika :D Dessutom blir priset lågt (ca 40-45 kronor per bokstav, exakt prissättning ej klar med leverantören än...) Låter det intressant?

Jag har även fått frågor om min header, hur jag gjort den...

Den är gjord i Photoshop Elements 6.0 (skapa, fotokollage) och kommer att ändras ett otal gånger till! ("hwita villan" tyckte tillexempel inte att texten gjorde sig riktigt bra...det lyssnar jag på) Jag är verkligen en glad amatör både när det gäller mitt fotograferande och mitt bloggande, men oj vad jag tycker att det är kul!!!

Kram kram...