2008-12-05


Att få bekräftelse på att mitt bloggande inte bara är till glädje för mig själv utan att det finns fler som finner nöje i att kika in på Peppar & Vanilj är ju bara hur kul som helst! Jag har den senaste veckan fått inte mindre än 3 bevis på det (förutom alla fina kommentarer) Tack till följande bloggvänner:
  1. Josefin - Krydda Livet
  2. Nettan - a´la Nettan
  3. Jennie - Från lägenhet till hus

Jag väljer denna gång att enbart skicka en utmärkelse vidare, och den vill jag ge till min dotter Olivia som har bloggen Fialotta Larsson. Inläggen duggar inte tätt på hennes blogg men jag tycker att de hon gör är härliga och med tanke på att hon endast är 11 år så håller hennes blogg hög klass ;D Inläggen är helt och hållet hennes egna, jag får inte kolla på dem i förväg, utan jag litar på hennes goda omdömme ;D

Kram gumman!