2009-01-04

lite shopping-tips

Hos Zara Home kan du just nu hitta lite godbitar till nedsatt pris. Handlar du över 1500 kronor så får du dessutom hem ditt paket fraktfritt! Jag tycker att de har en hel del fint, och samtidigt har de ett utbud som är internationellt anpassat, webbutiken finns på 15 olika språk. I och med det så finner man diverse stilar! Mina favoriter är:Molo Basket oval 23- 32 cm hög 229 kronor (gällde alla storlekar)Lika snygga i badrummet som lekrummet. Eller hur!?

Vit liten supersöt grislampa 229 kronor


Super mysig filt till en liten goding kanske.... Fanns i ljusblå också! 109 kronor

-------------------------------------------------------------------------------------------------

"I dag har jag tagit mig lite egen tid och har lurvat runt några timmar i affärer. Provat en massa kläder (och förbannat min kroppsvolym naturligtvis...och den totala avsaknaden av fräsch solbränna...) Jag har inte tokhandlat på något sätt men ett par tre kassar fick jag med mig! Plus en IKEA pappkasse ;D Ett par illgröna kuddar, ett par vita kuddfodral och några krukor. Inte mycket men alltid något! Jag är nöjd med min dag! Min alldeles egna dag :D"
K R A M // t i n a