2009-08-08

O V A N F Ö R


Familjen Sundling har drabbats av en sommarförkylning. Vi vuxna har drabbats hårt och semester byts mot sjukskrivning då vi istället för att åka till havet sista gemensamma veckan är helt utslagna med en hosta och snuva som nästan tenderar att likna en influensa... Just som det fina vädret kom...
Jag försöker med hurtigt tonfall understryka hur underbart det ändå är att ligga timma ut och timma in i skuggan av vårt alldeles egna äppelträd!Hmmm... Men visst är det ändå en slags lyx/tur i oturen att slippa soffan som enda alternativ!? Jag bestämmer mig för att tycka det i allafall. Annars blir vårt sjukliga tillstånd föööör deprimerande! (Dessutom har jag börjat lyssna på Stig Larssons "Millenium serie" ;) Så jag har ändå ganska lätt för att ligga där under mitt äppelträd!)
K R A M // t i n a