2009-09-14

H a L L


I bland undrar jag/vi om det var så himla smart att måla trappan vit... För i ärlighetens namn så är vitt inte direkt färgen som är duktigast på att kammoflera damm, grus och framför allt så är vitt inte bra på att dölja mina mörka hårstrån... (herregud, hur mycket hår tappar jag just i trappan varje dag!?)
Tja, smart och smart... Trots allt så tyckar jag att det är snyggt med vita trappor. Lika smutsig som den blir lika ren ser man att den blir när man städar :) Fast tror du dig ligga på den övre delen av "pedantskalan"så bör du nog överväga om en vit trappa verkligen är något för dig!?
UPPDATERING: Texten på bilderna är INTE väggord...jag har lagt till dem i Photoshop. Men det var inte tänkt att se ut som väggord, alltså inte för att "fuska" fram något jag inte har!!! Jag satt och trixade lite bara...(men kanske kan det bli några väggord i framtiden...)
K R a M // T i n a
Ps. Om du är lite nyfiken på hur lillasyster har det i sitt rum så kika här :)