2009-12-30

G Ä S T


Det tunga tidningsstället med betongfot flyttade in i kökte när granen kom på plats i år. Det gjorde sig ganska bra där i hörnet...undra om det får bli kvar? Fast då blir det ju för tomt där granen nu står...hmmm....vi får se!
Jag undrar ärligt talat varför jag har så svårt att ta kommando över mina lediga dagar!!?? Nästan varenda kväll tänker jag när jag gått och lagt mig att i morgon dååå ska jag ta en promenad innan barnen vaknar... Barnen sov i dag till nästan 10.30 (!!) och jag kom ändå inte ut. VA!? Fast kaffe och bärbar dator vid köksbordet och lite alldeles egen mys-tid är ju inte heller att förakta, eller hur? Det värsta är att den ömmande nacken och de skruttiga axlarna hade ju helt klart gillat promenad bättre, så NU ska jag gå ut! Så det så =)
K R a M // t i n a