2009-12-08

S T å U T

Jag har funderat på hur mycket jag ska "bjussa" på mig själv och vårt hem här på bloggen egentligen... Vet inte riktigt var jag landar i det resonemanget. Kan nog kännas lite olika från dag till dag tror jag. Just detta inlägget och dessa bilder funderar jag kring... Alltså, jag är verkligen inte nöjd med våra blåa (!?) soffor och kanske borde jag "skona er". Men vi är inte på det klara med vad vi vill ha i stället och därför avvaktar vi, istället för att köpa något annat bara för att...(dessutom är de ju så sköna och lättskötta ;)
Dessutom är jag ganska säker på att det är fler än jag som lever i hem med stora planer och visioner, men som brottas med såväl för lite tid, som med något begränsade plånböcker!? Jag älskar att bli bjuden på det perfekta ögongodiset där alla detaljer i en inredningsbild är så "rätt". Samtidigt myser jag igenkännande när jag blir bjuden på en härligt personlig mix i en bild i bloggvärlden :) Inspiration finns att hitta på de mest oväntade ställena ibland! Eller hur!? Jag blir till exempel jätteinspirerad när jag surfar runt bland alla vita, romantiska lite lantliga bloggarna som finns. Men det är inte riktigt så jag har det hemma. Men ändå :)
K R a M // T i n a