2010-04-10

F L Y T T A D


Alltså det var väldigt mysigt med en hängande lampa i fönstret... men ändå. Nu är det ny placering och ny sladd på lille Edison. Bytte ut den svarta plastsladden mot en vit i textil, men ser att jag kanske borde bytt ut den svarta "pluppen" närmast lampan också. Kanske kommer (eller inte ;)

På väggen bakom hänger just nu en tavla jag gjort. Den kan ses som ett försök eller en start och kommer säkerligen inte att bli så långvarig på sin plats... Jag har även denna gång använt mig av finspackel för att få en ruff struktur som bas. På sidorna har jag tapetserat Cole & Son´s fina "Cow Parsley" för att få en kontrast. Mitt på tavlan sitter en liten skylt med texten "wild parsley". Jag tror fortfarande någorlunda på min ide, men det måste nog till en färggladare tapet för att få den effekt jag hade i tanken kanske!? Jag fortsätter en annan dag:)

K R a M // T i n a