2010-10-14



Här bakom SJ-pall-bänken ska det snart komma upp en stor svart griffeltavla med möjlighet att även använda magneter...

Magnetfärgen (va tjock och konstig den var innan man rört om ordentligt) är målad sedan länge men den svarta griffeltavlefärgen tycks liksom aldrig bli påstruken... Visst är det irriterande när man liksom stannar upp i till synes enkla projekt!? När man inser att om man använt den tiden som man bara tänkt på att göra saker, hade man varit klar för länge sedan och redan i stånd att starta ett nytt projekt istället. Jag gillar inte när det blir så. Men det finns ju annat jag gillar. Att det snart är helg till exempel


Till alla er som suckade avundsjukt över min "lyx" att gå på ansiktsbehandling i går kan jag meddela att jag fått en allergisk reaktion och har ett illrött, kliande och svullet ansikte i dag :( Ska träffa hudterapeuten igen i morgon...


K R a M // T i n a