2011-01-19


bild: sisters agency

 

I slutet av förra året installerade vi två nya braskaminer i huset. De sprider både värme och mys, men vi önskar att värmen ska sprida sig ännu lite mer och planerar att införskaffa en fläkt av något slag för att få lite cirkulation på den varma luften. Jag hoppas på att hitta en skönhet liknande fläkten på bilden som vi kan flytta runt här hemma! 




I dag är det min lediga onsdag. En dag som jag ofta planerar väldigt noga i förväg för att hinna med så mycket som jag vill. Idag har jag helt oplanerat varit med Filippa en stund i  skolan och haft ett jättelångt samtal med en av mina nära och kära. Väldigt roligt och mycket meningsfullt men inte alls vad jag hade planerat! Men vad gör väl det!? Jag får helt enkelt skriva om listan i mitt huvud och gilla läget =)


T i n a