2011-02-25

b o r t s e




Men alla planer och projekt som ligger i startgroparna här hemma så är huvudet mer än lovligt fullt av tankar och visioner. I bland blir jag nästan besviken och lite förvånad att det ser likadant ut när jag kommer ner för trappan på morgonen. Bilderna i mitt kokande huvud kan kännas näst intill verkliga för en stund och att då bara befinna sig mitt i "FÖRE-bilden" blir en djup besvikelse. Ja, ta det med en nypa salt, helt galen är jag ju inte... Men ni är säkert många som kanske kan känna igen er!?

Här i gillestugan och angränsande hall har vi beslutat att bland annat lägga in ett vitt plankgolv respektive ett betonggrått klinker (i hallen) Så det är det jag ser framför mig och inte den lejongula eklaminaten =)




På det gamla skåpet har det mellanlandat en gren som lillasyster har planer för i sitt rum. Dessa smidde hon under den tiden grenen var en vandrinsstav på en lång och skön vinterpromenad i djup snö...



T i n a