2011-03-01

t i s d a g - i - f a b r i k en




Fabriken bjuder i dag upp till dans kring ett tema som jag tror många allt som oftast tänker på, nämligen

KLÄDFÖRVARING / KLÄDKAMMARE


I vår familj tänker vi på olika sätt. Tonåringen har en klädförvaringsfiliosofi som jag faktiskt kommer ihåg att jag också hade en gång i tiden... allt på stolen, golvet, sängen, skrivbordet... (samtidigt vet jag att hon suktar efter en provdocka att styla med "dagens outfit") Lillasyster har inte riktigt kommit dit fullt ut. Hon är dessvärre utan klädförvaring i sitt rum. Hon har en byrå precis utanför sitt rum och en del av en garderob i vårt sovrum. Har funkat hittills. Vi har gott om garderober, men inget inspirerande precis. Så ni slipper se just det. Jag har en annan vinkling på temat...

Jag har alldeles nyss skrivit om dessa (och visat en här) fina små provdockor och avslöjat dess ursprungliga uppgift hos oss. Att ömt visa och förvara tjejernas "åka-hem-från-BB-klänningar"  Det är ju också klädförvaring, eller hur!?





T i n a