2011-03-27

s ö n d a g - i - f a b r i k en




I går köpte jag 40 vita ranunklar... 

Vart jag än vänder mig här hemma så finns det en liten blomma som flörtar med mig. De är fina i stor bukett på köksbordet och utsökta som solitärer, alldeles ensamma eller i grupp. Jag har fångat dem på bild på ett flertal platser kanske visar jag er allt eftersom...




Äntligen sommartid!


Visst är det skönt att ta till vara på ljuset. Men idag var det ändå lite motigt att gå upp en timma tidigare. Jag hade gärna njutit av en sovmorgon, men idag är det dags för fotbollscups-söndag nummer två! Förra helgen var det tonåringen, idag är det lillasysters tur att höja pulsen på både sig själv och sin supportande mamma. Jag sitter bänkad och njuter av fina duktiga tjejer på fotbollsplanen, och låter bli att kika ut på det fina vädret ;)




T i n a