2011-11-08

kär vid första ögonkastet




Jag blev sådär lyckligt ivrig och nästan lite röd om kinderna när jag råkade trilla in hos Katrine Kalleklev för en stund sedan. Fråga mig inte hur det kom sig att jag kom dit, jag satt i soffan och surfade runt och följde varenda våg. Ja, ni vet ju hur det kan vara. Helt plötsligt hade jag alldeles för många fönster öppna (som min man skulle påpekat om han sett) var ganska vilse och tvärstannade med ett leende när jag såg dessa bedårande bilder.



Jag har en vän som alltid finns där. Vi träffades på BB 2000 och hon är min tvillingsjäl. Vi är sannerligen olika till det yttre men inuti är vi lika fina. Vi har under långa perioder inte pratat eller umgåtts något vidare, men så fort vi möts är det som om vi aldrig varit i från varann. Vi konstaterar ofta att våra liv, som på så många sätt är väldigt olika ändå är otroligt lika. Jag kom att tänka på henne när jag såg bilden ovan som heter Twin Souls.



T i n a