2012-08-28

fabriken, ny vän och jag

 
[ gammal bygglampa fyndad för en femma ]
 

Nu är det som sagt officiellt. Jag och fina Anna ska från och med nu leda arbetet i Fabriken. Vi tar över stafettpinnen efter duktiga Camilla och Annaleena som ändå kommer att finnas med på ett litet hörn. Som halvt osynliga hustomtar ungefär.
 
Tillsammans med alla duktiga medlemmar ska vi producera inspiration så det ryker ur skorstenen. I vårt Hej! uppmanar vi även er alla att komma med tankar och idéer kring utveckling, avveckling och kanske lite inveckling. Skämt åsido. Alla tankar är betydelsefulla hur som helst.
 
Men vet ni? Jag och Anna har fortfarande aldrig träffats i den verkliga världen. Ändå vet jag att jag gillar henne och att hon är en kompis jag verkligen inte kommer att tappa bort. Märkligt. Nästa vecka har jag bokat en tågbiljett och vi ska träffas och planera och prata och fundera i timmar. Oj vad vi ska prata. Jag ska le och säga hej ett antal gånger med en lite halvrar röst också. Annas lillkille ska nämligen följa med ut på stan. Mysigt värre!
 
Men som sagt. Nu är det officiellt. Kom och hälsa på i Fabriken.
 
 
 
T i n a