2008-11-02

vitt räcke


Jag är tyvärr inte ägare av någon digitalkamera (än) utan fotar med en liten Canon Digital Ixus, därav de halvtaskiga bilderna i mina inlägg. Min käre bror som bor 10 mil härifrån (onödigt långt tyckar jag) har däremot en digital systemkamera som jag får låna emellanåt, och i går kom han hit med kameran! Kul!
Men nu när jag satte mig och skulle föra över lite kort och fixa ett par inlägg så upptäcker jag att den lilla kabeln som behövs för att trolla över korten till min dator inte var med...Gissa om mina mungipor pekade neråt en stund!? :(
Så ni får hålla tillgodo med halvdåliga bilder...men motivet är jag nöjd med! Räcket i vardagsrummet är helvitt! Barngrinden som ni skymtar lite mellan spjälorna ska få sig en sista strykning nu i kväll sedan är vi helt klara med projekt trappa!