2008-11-01

7 saker som knappt någon visste om mig...

1 Jag är storasyster och har två härliga "småbröder" varav den ena har en alldeles underbar liten kille som jag är barnsligt förtjust i! 2 Jag och Kjell är faddrar och vi hade äran att ha lille O`s namngivningsfest hemma hos oss!
3 Jag skulle läsa en dikt och blev så rörd att jag kom av mig...
4 När jag var liten så funderade jag på fullt allvar om inte min minsta lillebror möjligtvis inte kunde vara den nya Jesus (!?) Jag tyckte att han var så himla fin ju! :D
5 Första gången jag skulle köra moppe var när jag och Kjell var på vår första resa utomlands, Korfu (ååå va vi var nykära...) så körde jag rakt in i en palm!
6 Jag älskar choklad och lyx för mig kan vara en liten konjak framför brasan....
7 Bland det absolut finaste jag vet är mina barns händer...

Jag har blivit utmanad av Josefin att berätta 7 saker om mig själv och väljer att svara, men jag låter bli att skicka vidare till någon speciell. Du som vill får mer än gärna ta emot utmaningen ändå!