2010-01-11

N Y T T

Redan i söndags kväll tycktes luften hos oss annorlunda än den varit de senaste tre veckorna... Den tycktes vara full av förväntning, pirr och en slags oanvänd kraft. Det oändliga jullovet var till ända och en ny fräsch termin var redo att starta!
Även jag kände något speciellt och hade jättesvårt att komma i säng, det var som om jag bara inte kunde fixa och förbereda nog...jag plockade och donade och helt plötsligt så hade jag till och med strukit varenda skjorta som låg i tvättstugan. Inte förrän framemot halv ett smälte jag ner i min madrass, för då var jag trött...
Fast det är klart att det var nog inte bara min lust att komma ikapp och starta det nya året/terminen med "läget-under-kontroll-känslan", utan det faktum att jag laddat telefonen med "Flickan som lekte med elden" som höll mig i gång. Jo jag vet att jag kan tyckas lite efter min tid... men den som spar hon har ;) För jösses vad jag tycker om att lyssna på Reine Brynolfsson! Alla hushållsysslor tycks bli helt ok att utföra när jag är i sällskap med Reine och grabbarna =)
K R a M // T i na