2010-02-14

F R å G O R


Det dyker då och då upp lite frågor från er läsare som jag försöker besvara allt eftersom, antingen via mail eller som kommentar hos er med egna bloggar. Nu det sista har några frågor har dykt upp från fler håll , så här ger jag er några svar...

Storasysters skrivbord är faktiskt såväl egen design som egen tillverkning.

Storasyster kom själv med förslaget om en nedsänkt glasskiva där hon kunde ha tex foton. Genom att trycka genom ett håll i skrivbordskivan (som döljs under ett foto) så lyfts glasskivan enkelt upp för och fotona kan bytas ut!




Vi har köpt tapeten hos vår lokala Flugger-butik. tyvärr så hittar jag inte den lapp som jag trodde mig ha sparat med tapetens namn... Inte mycket till svar kanske...


 


Detta finfina fat har jag köpt hos en lokal blomsterhandlare. Det är handgjort och kostade 299:- och det finns mängder av fantastiska krukori ALLA storlekar från samma tillverkare. Jag ska ta reda på namnet på tillverkaren snarast. Jag trodde att det stod under fatet, men etiketten fanns inte kvar nu när jag sprang och kollade...


Jag har fyndat denna bricka på MIO för ett par år sedan, så det är nog inte så troligt att den finns att finna. Jag vet att de har haft olika varianter av samma bricka knutna till olika kollektioner. Undra om det finns någon ny för i vår?
Hmmm, jag svarade ju på frågorna...men om svaren verkligen var något att ha är ju en annan sak inser jag nu... :)
K R a M // T i n a