2010-02-07

T I L L B a K A - & - F R A M å T

Nu är jag tillbaka igen efter både lite "sjukeri" och semester! Familjen och jag har tillbringat en vecka i underställ och pjäxor i Idre. Vi har haft det kallt och mestadels mulet men ack så härligt ;) Slalom med täta värmestugsbesök på dagarna och bad, bastu, bowling, biljard, våffelstugebesök och lite skoter efter backarnas stängning, har fått en vecka att försvinna i svindlande fart...
Så visst längtar jag redan tillbaka trots att jag inte ens hunnit med en enda dag på jobbet... Men samtidigt blickar jag med spänning framåt! Mycket tack vare boken ni skymtar här ovan, TRÄDGÅRDENS FORM - en inspirationsbok av Margareta Dietrichs. Mannen fick den i födelsedagspresent av bästa vännerna och vi är båda djupt försjukna och ivrigt planerande allt som oftast :) Vi är så sugna på att ta tag i vår trädgård och utveckla och förändra! Våren...hoho...kommer du snart!?

Hmm, jag har en stark känsla av att våren nog dröjer ett tag... Det är ju galet mycket snö här hos oss! Faktiskt mer här i mellansverige än det var i Idre. Vi har gjort ett rejält snöskottningspass på vårt platta garagetak idag för att undvika ett insjunket tak. Åtminstone en av oss kommer att ha träningsvärk i morgon... (den starka av oss, för han tog i mest;)
K R a M // T i n a