2010-03-21

G L a D . . .


Vilken glad påsk det kan bli om manbörjar med att kika in på Etsy.com I LIKE THIS :)
I dag hade jag ambitionen att göra mig ett litet fågelbo av björkris som skulle prydas av vita dun och fina ägg, som inte är tillverkade än i och för sig. Men någonstans måste man ju starta tänkte jag ;)
Efter en god söndagmiddag fick jag med mig maken ut på promenad för att fixa lite björkris till mitt projekt. Men det gick så där... Jag höll på att försvinna i snön när jag väl spanat in en lämplig björk en bit in i skogen! Jösses va djup snön var! Det hade jag liksom inte koll på, nu när vägarna återigen blivit bara och det drippelidroppar från taken... Den käre maken fick hjälpa mig loss, efter att först fiskat fram IPhonen och fotat en gapskrattande Tina. Promenaden resulterade alltså i dagens gladaste skratt... men inget björkris :)
K R a M // T i n a