2011-10-18

s i t t - e n - s t u n d




Skavda och hårda och faktiskt svag,t svagt spygröna i nyansen är dessa loppisfyndade stolar som bor hos lillasyster. Men det är bra stolar. Det är bra att de är två  när man ska spela SIMS med kompisen. Det är bra att de är hårda och lite obekväma. Då blir det lite kortare stunder framför datorn. Så har jag tänkt i allafall...





Just nu snackas det mycket vit panelvägg och "lastpallssäng", fåtöljer och utflytt av skrivbord här hemma. Fast inte i rummet på bilden utan i storasysters rum. Hoppas att vi snart kan mobilisera kraft och ork att sätta i gång med lite projekt här hemma. Fast nu kommer inte jag kunna styra och ställa som jag är van vid... Storasyster har en 14-årings järnvilja och  tack och lov väldigt bra smak. Så jag ska nog klara av att ta ett steg tillbaka. Kanske. Tror jag. Borde jag.





T i n a