2012-01-18

t a c k


 via

Som så många andra bloggar upplyst om så cirkulerar det just nu de allra finaste kärlekfulla kommentarer, awards och utmärkelser mellan bloggare. Nästan som vanligt skulle jag vilja säga, för ur mitt perspektiv som liten blogg så upplever jag nästan uteslutande positiva strömningar. Kul.

Fast nej, när jag tänker efter så kan jag nog inte hålla fast vid att det är som vanligt. För nog sjutton blir jag alldeles extra varm i hjärtat när fina bloggvänner vill ge mig lite extra feedback. Tusen tack
  
kreativa fina Elin som är florist och formgivare och bloggar på Grafitgrå
kloka modiga Malin som dagligen inspirerar mig på live a lot och som vågar mer än mig
pricksäkra Maria som ideligen fyller sin blogg Mary made this med läckert ögongodis


Jag ska skicka vidare. För nog gillar jag er. Allihop.


T i n a