2012-01-09

tomt men ändå inte


Tomt på gardiner har det varit länge i storasysters rum, men nu kan det nog närma sig en förändring. Mycket tyg högt och brett men inte så mycket framför fönstret. Lite hotellkänsla ni vet. Blir nog bra. I väntan på hänger ett par tags och ett urgammalt halsband och dinglar.

Dinglar gör det också i köket. Fast där är det tre byrålådor som hänger på spikar som egentligen har en annan uppgift. Hmmm, ska nog ta ner dom innan jag går och lägger mig. Tänk vilken fantastisk hjärtfrekvens som skulle uppstå om de trillade ner mitt i natten. Jag har hängt dem på rad och deras nya mission kommer att vara att agera hyllor. Frågan är bara om de ska förbli omålade eller inte. Nu är det för mörkt att ta några kort men så fort jag är hemma när det är ljust ska jag knäppa ett par bilder så att ni kan få hjälpa mig att avgöra. Litegrann.


T i n a