2012-05-14

pärlor, bw & min jord



Vilken skön start på veckan jag fått. Det är inget särskilt som har hänt alls, det bara känns bra liksom. Ibland är det bara bäst att inte analysera utan bara passa på att njuta, fånga dagen.

För fånga dagen måste man väl få skriva!? Bara man undviker att smälla upp ett stort "carpe diem" på väggen i hallen!? Eller vad säger herrarna Lindström och Schyffert tro?

På mitt vita skåp har diverse finheter landat. Som vanligt högst tillfälligt så klart. Skåpet tycks vara en slags mellanlandningsstation.  Den lilla buckliga tyska (?) jordgloben gillar jag så. Den borde alltid vara skåpet och inte i skåpet som den alldeles nyss var. Det ser jag ju nu.


Gissa vad jag lyssnade på när jag redigerade bilderna!?
 Såklart den här


T i n a




11 kommentarer:

  1. Ja, inte ska du gömma den fina globen! :-)

    SvaraRadera
  2. Flotte bilder.
    Takk for så koselig hilsen fra deg! ha en fin kveld!
    klem Hege

    SvaraRadera
  3. Ha ha carpe diem, jag skrattde gott åt den delen i showen som för övrigt var riktigt rolig! Helt rätt, fram med jordgloben! En ritig fining! Kram.

    SvaraRadera
  4. Oh vad fint, jag älskar kartor i alla dess former. Letar efter en stor gammal plansch, men din jordglob var ju superfin, kram.

    SvaraRadera
  5. Jättefin glob! Synd att gömma den i skåpet.

    Och snyggt skåp, förresten! :) Tröttnar du på det, så kan du väl höra av dig ;)

    Härligt med dagar som bara känns bra utan någon speciell anledning.

    Tack för din goa hälsning hos mig :)

    Kram Jonna ♥

    SvaraRadera
  6. vad skönt att allt känns bra då ;)

    SvaraRadera
  7. Tack för hälsningen hos mig!
    Såklart ska vi njuta och fånga dagen!
    Hoppas din dag idag blir lika bra som igår!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  8. Åh gillar din glob :)
    Njut av dagen!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Man ska absolut njuta då allt känns fint! :)
    Snyggt du har det på skåpet!
    Kram,
    Anne

    SvaraRadera
  10. åh så fint ditt hem är och så snygga stillebenbilder..alldeles lagom klara och stylade! Gillar! Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Va trevligt att du tar dig tid att lämna en kommentar! Tack!

Jag har för avsikt att försöka svara på alla eventuella frågor och kommentarer direkt här i kommentarsfältet!

kram | tina