2014-05-29

hur man får ordning och reda

foto: Tina Sundling, Pepparochvanilj.se

Ja hur får man ordning och reda? Jag trodde att jag kommit något på spåren när jag släppte in den här gamla kartbyrån som kommer från stadsarkitektens gamla kontor i mitt vardagsrum Att jag nu skulle få världens koll på alla mina papper och småplock. Tja. Jag är nog ärligt talat på god väg faktiskt. Men inte helt i mål dock. Och jag är definitivt inte i mål gällande ordning och reda ovanpå byrån här eller. Där anas ingen ordning och reda alls. Inte alls.

Vill ni få aningens lite mer tips på hur ni kan skapa ordning och reda så tycker jag att ni ska kika in på Fabriken där det i dag bloggas om just Ordning och reda.


kram | tina
 
 
Här hittar du en finfin rabattkod som du kan använda när du handlar lite ordning-och-reda-prylar på Granit förresten >>