2012-03-22

min stil




Min stil finns mest i mitt huvud tror jag. Där ser jag den klart och tydligt. Fast det är nya uppdateringar i "huvudversionen" många gånger i veckan. Men i vårt gemensamma hem, där samtliga har tillträde är det lite annorlunda. För det måste jag ju erkänna att jag har mer på gång i huvudkontoret än på riktigt liksom. Tur det antar jag. Eller inte.

Min stil sammanfattade jag för mig själv med några snabba spontana ord: föränderlig, ambivalent, oväntad, spontan, fantasi, fynd och rak. Öh, va!? Säger ju inte ett smack egentligen. Men du, kika runt lite här inne hos mig och häng med ett tag framöver så får vi se om vi tillsammans kanske kan kategorisera min stil? Jag bjuder på kaffe ;)


Inne i Fabriken hittar du andra duktiga bloggare som har betydligt bättre koll på sin stil än vad jag tycks ha. Daniella som presenterar temat Min stil är grymt stilsäker. Wow.



T i n a