2013-01-13

vitt och trärent möts i kökshörn

Vit tidningshylla med betongfot möter de trärena byrålåds-hyllorna i hörnet i vårt kök. Vita stenar från drömmarnas stränder samlas i en hylla.


Om jag skulle starta en klubb för personer som tycker att veckorna går ofattbart snabbt skulle jag inte behöva leta efter medlemmar tror jag. Tycker att jag hör och läser det hos var och varannan person jag möter just nu... Men så är det. Snabbt går det och kul är det. Jo, det är kul. Kanske inte att tiden går snabbt, men att liksom finnas till. Så här i början av ett nytt år är det fortfarande härligt hoppfullt och spännande tycker jag. Att ta del av alla fina och inspirerade söndagsbilder med dess små tillhörande berättelser hos Fabrikens medlemmar är en av helgens små höjdpunkter tycker jag. Det vill jag inte att du ska missa heller! Har du kikat in där i dag?

Jag har som så många andra bloggare haft problem ett tag med att ladda upp bilder. Lösningen för min del blev att byta webbläsare, till Google Chrome. Verkar som om det har varit Internet Explorer som haft/har problem. Hur som helst så är Peppar o Vanilj åter en inredningsblogg att räkna med. Eller ja det är väl en sanning med modifikation, men i de bästa av världar så skulle det fullkomligt hagla inspirerade inlägg härifrån. Det vore kul. Men det är inte riktigt realistiskt kanske. Fast jag vill ändå så här i början av året tro och planera för storheter. Det kan man väl unna sig?


kram | tina