2014-05-07

känslan av att lusten, ideérna och den sköna kreativiteten leker tittut

 photo | tina sundling

I bland känner jag mig som en ketchupflaska med sådär typiskt dålig tajmning. Ni vet, först kommer det ingenting, sen kommer det ingenting. Men sen. Sen kommer allt liksom på en gång och det blir nästan alltid svårt att ta hand om allt som flödar.
 
Ja, lite så känner jag mig just nu när det gällande lusten, idéerna och den skönt kliande kreativiteten som dyker upp. Och försvinner. Den leker liksom lite som tittut med mig och visar sig som tydligast och starkast när jag tycks ha svårt att hitta utrymme, ork och tid. Tror nog att någon av er kanske känner igen sig. Det kan visst vara så här.
 
Men hallå. Det är rysligt skönt att jag inte tappat bort min ketchupflaska helt och hållet. Det är väldigt skönt och idag flöt tillexempel bilden ovan ut...



kram | tina